4 Eylül 2009 Cuma

Küçüktü Sanki..Bilmiyorum

Biliyordum.. Böyle olacağını biliyordum. Neden risk aldım peki? Nefret ediyorum..Yalan söylemekten, kendimi zora sokmaktan ve her seferinde bir şeyler kaybetmekten..nefret ediyorum. Şimdiyse hem çok yakın, hem de çok uzak... Tuhaf ama dayanamadığım tek şey bu. Herşeyden daha dayanılmaz.. Ama yine de en iyisi. Bilmiyorum.. Aslında... O kadar da dayanılmaz değil. Beni dibe çekiyor. Bunu isteyemem. Peki ya çekmeseydi..O zaman ne olurdu? Bunları neden yazdığımı bilmiyorum.. Sadece..Yazmalıyım işte. Sanki bir şey anlıyorsunuz ya... Sadee ucu açık saçma sapan cümleler kuruyorum. Neyse.. Bazı şeyler çok karışık. Off. Bunu hisseden tek manyak ben miyim acaba..Bir şeyi hem isteyip hem de istememek gibi. Herşey karıştı. Nerden geliyor bu ses? Aslında umurmda da değil.. Önemli olan seçilen mermi olmamak.

Hiç yorum yok: