17 Temmuz 2009 Cuma

Güneş ve Bulutlar

Tam her şeyi gördüm, yaşadım derken aklıma geldi... Hiç gözlerimin önünde ölmemişti birisi. Sadece... Bilmiyorum. Bunu görmek hoş olmazdı. İmkansız yoktu hani diye kızarım kendime... İmkansız yok, kurtar onu! İmkansız yok, kurtarabilirsin... Geceden korkuyorum. Hiç böyle hissetmemiştim. Birisi öldüğünde... Ne olacağını düşünmemiştim. O saniye herşey olur biter, ben orda durur izlerim. Sonrası? Bunu bilmiyorum. Eksik olacak... Çok eksik. Boşluğa düşmek gibi... Yastığımın alınması gibi, geceleri dertlerimi kimseye anlatamamak... İnsanların önünde ağlamayı sevmem. Zayıflık belirtisidir bu... Bir şekilde, bazı şeyleri elinden alır. Damlalarla sürükler sanki... Ama bu sefer öyle değil, olmayacak. Kendimi... Bilmiyorum anlatamıyorum. Sanırım çekiniyorum... Özgürlük yok. Gözyaşları nehirler gibi akmalı, en az onlar kadar göze çarpmalı! Çünkü olay böyle işler, çünkü önemli... Çünkü acı çekmeliyim, bu yazılar neden yazılıyor sanıyorsun!? Hayır... Kızgın değilim aslında. Sadece terketmek istiyorum. Herşeyi... Herşeyi. Güneş doğana kadar da dönmemek... Gerçek bir ev... Çok mu şey istiyorum? Yağmur yağmasını istiyorum, yağmurda koşmak istiyorum! Ama tek başıma olmaz... Şu an beni düşünen biri olsun yanımda. Her an beni düşünen biri, beni önemseyen biri... Onunla koşalım. Bir ağacın altına oturalım, ben onun omuzunda ağlayayım.. Sonra da birlikte gülelim. Ağacı silelim ya da, ağaç olmasın. Yağmurun altında ıslanalım, sırılsıklam olalım. Ağlarken beni gören ve benimle dalga geçen biri gelsin yanımıza. Ama o kadar mutlu olayım ki, onu takmayayım. Oracıkta bırakalım onu.. Birden gerçek bir dostum belirsin. Gülelim onunla da, o da bizimle gelsin. Üç kişi sarhoş gibi dolanalım. Nedensiz yere bile gülelim. Herşey çok güzelken yağmur dursun, eğlence bitsin. Eve dönelim, herkes delirmişiz gibi baksın bize. Ya da hayır... Yağmur durmasın. Güneş batmasın. Biz hep orda kalalım, saatler dursun... Hep o güzel anda kalalım. Sonra... Sonra bir şey olmasın ya... Hep öyle mutlu mutlu gidelim. Bu kadar sanırım... Evet bu kadar.

Hiç yorum yok: