26 Nisan 2010 Pazartesi

Çikolata

Kıvırcık, upuzun, simsiyah saçları ve bembeyaz bir teni var. Gözleri siyah gibi ve altları mosmor. Benden başka kimse onunla ilgili gerçeği bilmiyor, hatta o bile. Çok agresif.  Onu tanımlayabilecek tek bir kelime var; psikopat. Ama onun bu ani ve sadistçe davranışlarını seviyorum. Sanırım bunu seven tek kız benim. Zaten bu yüzden hayatı boyunca hiç sevgilisi olmamış. Bir an kahkaha atıyor, sonra bağırmaya başlıyor. Bazen ödümü koparmıyor değil... Ama kimse kusursuz olamaz. Ona birinin bana borcu olduğunu söylüyorum, iki gün sonra o kişiyi gören olmuyor. Bu korkunç da olsa işime geliyor.
"Sen kimsin?" diye soruyorum merakla. Her zamanki o kurnaz gülümsemesiyle yanıtlıyor;
"Kim olmamı istiyorsan o'yum."
Hep kaçamak cevaplar veriyor. Ama bu sorun değil; her gün bana çikolata verdikten sonra istiyorsa katil bile olabilir.
Bir de insanlar bana memnuniyetsiz diyorlar. Yalnızca çikolata istiyorum ben.  

Hiç yorum yok: