15 Nisan 2010 Perşembe

Mavi Şeker.

Elinde mavi bir şeker vardı küçük kızın. Heyecanla parka doğru koşuyordu. Şeker öylesine güzel görünüyordu ki yemeğe kıyamamıştı. Mutluydu. Eğer siyah paltolu Jeffery adında bir adam Amber adındaki sevgilisiyle kavga etmemiş olsaydı Amber hızla evden çıkıp gitmezdi. Amber evde kalsaydı Joe adında bir adam ona saldırmazdı. Joe adında bir adam Amber'a saldırmamış olsaydı yoldan geçen Peter adında, o an parka doğru elinde mavi bir şekerle koşan bir kızı olan adam Amber'a yardım etmeye çalışmazdı. Yardım etmeye çalışmasaydı Peter ölmezdi. Mavi şekerli kız hep mutlu kalırdı.
Bunu neden anlattım? Bilmiyorum...Açıkçası umurumda da değil. Şu an mutlu ve sakinim. Kendimi buğulu bir fotoğrafın içindeymişim gibi hissediyorum. Fotoğrafta bir pencerenin önünde duruyorum. Ve bir yerlerden müzik sesi geliyor. Bakanları merakta bırakan bir fotoğraf. Müzik sesi nerden geliyor?..

3 yorum:

Angelina dedi ki...

çok güzel... birbirine bağlı olayları hep sevmişimdir zaten... Benjamin Button'da da vardı, hatırlıyor musun? :D

Rider dedi ki...

Evet hatırlıyorum:D Hey, Benjamin Button'un ölümü hakkında yine konuşmalıyız bence.. :D

Angelina dedi ki...

evet, konuşalım.... :D
ay bb'yle ilgili olarak şey esprisi vardı.. hani insanlar genelde şey der ya "bir beden büyük alalım, seneye de giyer." onun benjamin versiyonu "bir beden küçük alalım, seneye de giyer" xD