13 Mart 2010 Cumartesi

Mürekkebin Kuruduğu Yer

Çok masum bir müzik sesi geliyor kulaklıktan. Fazla masum... Fazla sert bir dünyaya sıkışmış gibi...

Diyor ki...

Herşey değişecek. Herşey iyi olacak... Uyu, yalnızca uyu ve rüyalarınla bana hayat vermeye devam et.

Gözlerimi kapattığımda yanımda gördüğüm o masum çocuk aynada yok. Bu o kadar acıtıyor ki... O aynada olmayan çocuk için günümün yarısını ayırıyorum ben; işte bu da acıtıyor. Ve en sıcağı, en çok canımı yakanı da... O çocuk beni mutlu ediyor..
Sürekli değişen garip müzik beni bir ağlamaya, bir hırslanmaya itiyor sanki.  İçimde hâlâ "herşey iyi olacak" diye bir ses yankılanırken gözlerimi açık tutmak o kadar zor ki... Sadece rüyalarla yaşadığını bilip, uyanıkken bunu inkar etmek o kadar saçma ki...

Ayna ayna! Söyle bana, Stephen nerde?..

Herşey çok hızlı değişir. Onlara yetişemezsin. Hayallerin uyur, uyanırlar... Uyandıklarında onları aynadaki aksinde hissedersin. O zaman, gerçekten uyuduğun zamandır...

Kulağıma her gece ne  fısıldadığını biliyorum Stephen. Biliyorum işte... Beni kandıramayacaksın. Çünkü yarın sabah uyanmayacağım...

...

bucanımıyakıyorwinter-veağlıyoryüzündeyeniyaralarbeliriyorheryerimahvoluyorparçalanıyorrüzgaradönüşüyoryapraklarlabirliktesürükleniyoronuböyle görmekwinterimutluediyorçünküokendisiiçindökülengözyaşlarıylauyuyor-lanetolsunkimseylekonuşamıyorumkimseyihissedemiyorumyalnızcasenyalnızcaseniduyabiliyorumvesenkulaklarımapamuktıkıyorsun beniyokediyorsunwinter...ölüyorum...anlaartık...herşeybitti...

alaycıvehırslınotalargibisinstephenkulağımdaniçerizorlagiripbenibenliğimdençıkarıyorsunbedenimiyokediyorsunherşeyimi"sen"yapıyorsunbuhoşumagidiyorçünküperilerkadarmasumseninsesin-gülümsüyoryanağındanaşağıbirküçükdamlasüzülüyorherşeyiduyabiliyorveduymamakiçinkulaklarınıkapatmayayelteniyoramastephenizinvermiyorçünküacılarıdamutluluklarıdabirliktehissetmeleriniistiyoramabazışeylerwinterinkaldıramayacağıkadarağırvestephenbununfarkındadeğil-

Merak ediyorum da... Yazıları karmaşılaştıran ben miyim yoksa herşey zaten karmaşık mı?..

Hiç yorum yok: