5 Temmuz 2010 Pazartesi

Minik Sincap

Ben... Ben neden ölümden bu kadar korkuyorum, minik sincap?
Neden seni unutmak istiyorum... Söylesene sincap.
Neden sen olamıyorum, minik sincap?
Sincap, sincap... Neden senin sahip olduklarına sahip olamıyorum?
Neden sana yalan söylerken suçlu hissedemiyorum? Minik sincap?..
Nedir ki sende olup bende olmayan? Nedir ki seni güzel yapan... Söyle sincap, lütfen söyle artık.
Adını süsleyen büyü nedir? Dayanamıyorum sincap... Artık dayanamıyorum.
Sincap... Sana neden kızgınım ben?
Neden bu kadar kıskancım? Hı, minik sincap?
Neden itiraf etmiyorum sincap, neden söylemiyorum ne kadar pislik bir arkadaş olduğumu?...
Günüm sona erecek sincap... Ve sen olmayacaksın. Kimse olmayacak, minik sincap... Gidiyorum.
Gitmek istiyorum.. Bırak artık beni sincap. Bırak, senin tattıklarını tatmadan ölmeyeyim...
Minik sincap... En mükemmeli sendin...

Hiç yorum yok: