4 Eylül 2010 Cumartesi

Başka Bir Hikaye

Ben bir kadını öldürdüm dün gece...
Karanlıklara sarınmıştı. Utanç vardı yüzünde... Aldırmadım, çekip aldım örtüsünü üstünden. Can çekişen bir hayvan gibi inlemesi odanın her köşesini doldurdu. Duymadım... Görmedim... Attım onu aşağılara. Saatlerce düştü... Sabredemedim.
Ben bir kadını öldürdüm dün gece...
Hayalleri vardı. Çok sıradandı... Çok romantikti. Öldürmesi çok zevkliydi... Elleri bağlıyken çığlık atıyordu. Ağlıyordu, yalvarıyordu yapmamam için... Yaptım. Hiç söylemezlerdi ama sonradan hep minnettar olurlardı bana... Biliyordum.
Ben bir kadını öldürdüm dün gece...
Hamileydi. Hayatını kurtardım o acemi ruhun, onu acıların arasından sıyırıp aldım...
Ben bir kadını öldürdüm dün gece...
Geceleri uyumayıp, kabusları gündüze saklıyordu o... Perdelerden ışık girince daha az korkuyordu. Ama sadist kız kardeşi perdelerini açmamıştı... Onu yatağa bağlamıştı. İlk başta anlam verememişti o zavallı kadın olanlara, ama sonra tatmıştı kardeşinin kıskançlığını. O keskin kıskançlıktan bile kurtulduktan sonra da küçük, mavi gözlü bir çocuğa yenilmişti.
Ben bir kadın öldürüyorum her gece. Her gece yeniden ve yeniden... Her seferinde başka bir hikayeyle.
Söylemiyorlar ama biliyorum ben... Minnettarlar bana.

8 yorum:

Leander dedi ki...

çok güzel olmuş fakat devam edecekmiş gibi duruyor biraz daha..

Rider dedi ki...

Çünkü ediyordu, sonunu sevmeyince sildim.. "...minnettarlar bana. Karanlığı yarıp onları aydınlık ateşe kavuşturan tozlu kanatlarım onlar için..." daha da devam ediyordu ama tek hatırladığım bu... Gece de saat geçti, yeni bir son yazmaya üşendim =)

Leander dedi ki...

:)) İyi bir tespitte bulunmuşum o zaman. Aslında yeni bir son yazmaya da gerek yokmuş, bu son gayet güzel gidiyormuş. Sonunu sevmeyince sildim demişsin ya, tecrübeyle sabittir, yazıp da cok begendiğim şiirlerim yorumsuz kalırken hep tereddütle yayınladıgım yazılarıma övgü ve yorum aldım. Enteresan ama sanırım zevklerin değişken oldugu gerçeği..

Rider dedi ki...

Bu "devam etmemiş, yarım kalmış" olayı ilham verdi bana ya.. teşekkürler :)

Leander dedi ki...

Hatta o ilham, çok güzel bir yazıya dönüşmüş bile... ne demek ben tesekkür ederim..
"Yarım kalmış öykülerin ağırlığı gibi yüklenir omuzlarınıza dünya, yarım kalmış bedenler olarak."
Bu kısmı alıntı yapıp bir şiir yazacagım üzerine, müsadenle..

Rider dedi ki...

Müsade mi?! Bu beni çok mutlu eder :)

Leander dedi ki...

o zaman herkesinbirhikayesi.blogspot.com öykü isimli şiiri okuyabilirsin

Rider dedi ki...

Okudum, hatta yorum da yaptım :)) Gerçekten çok iyi, ordaki uzuunca yorumumu buraya da yazmayayım tekrar :))